lördag, september 16, 2006

Pinsamt...

Alla vuxenpoäng jag trodde mig ha samlat ihop lyckades jag slänga iväg på en enda kväll. Gårdagskvällens upplägg var perfekt, sushi till kvällsmat hos Gabriel, som bodde våningen ovanför Axel där förfesten var. Bra med folk, bra folk. Vad väljer jag att göra, jodå hälla mig ca 8 dl, 47,5 % gin. Det kan naturligtvis inte gå bra. Kom till ÖG med den nya klubben, alla som jag skulle vilja hänga med var där, de skönaste pol magarna, mina bästa andra vänner, skönt folk som jag vill känna mer och söta flickan. Jag lyckades stå upp i ungefär en halvtimme, sen blev det för mycket och efter att ha suttit ute i rökrutan, jag vet inte hur länge, så tog jag mig hemmåt. Så jävla pinsamt, irriterande och dumt. Det enda förståndiga på hela kvällen var att jag själv förstod att det var dags att gå.

Det som kändes bra var att när jag vaknade, mådde jag dels förvånandsvärt bra, dels
hade jag fått ett par sms där folk frågade om jag levde, vilket jag trots allt gjorde. Skönt med folk som bryr sig om mig, även när jag, snart 25 år gammal, inte klarar av att ta hand om mig själv. Dum dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehehe ja det är inte lätt när det är svårt. hoppas verkligen att du groggade ginnen. känns värre att hälla i sig ren sprit o sen decka. då kan man ju inte ens skylla på att man drack jätte många drinkar.