söndag, september 17, 2006

Godnatt



Hmm.... Förmodligen lider jag mest av bakfylleångest, eller någonslags ångest för att det är lördag och jag inte har något vettigt för mig alls. Men kan inte låta bli att känna mig lite ensam, jag tror jag är lite olyckligt kär. Det kanske inte alls är så egentligen, saknar att ha någon att tycka om, och ta hand om, och så lägger jag det på någon som inte gillar mig. Det är korkat. Men det skulle vara så bra med någon att ringa till, att se på film med och sova sked. Saknar det. Drömde om mitt ex, Helén alltså, och kom att tänka på henne, eller den tiden och hur mycket jag tyckte om att vara med någon. Det kanske är tråkigt, men jag är nog lite av en varaihopkille, gillar det och är ganska bra på det.

Saknar att vara kär, och att ha någon som är kär i mig.


sleep will not come to this tired body now
peace will not come to this lonely heart
there are some things i'll live without
but i want you to know that i need you right now
i need you tonight




Inga kommentarer: