tisdag, oktober 24, 2006

Mycket nu..

Shit vad jag är dålig på at uppdatera här nu. För de närmast sörjande som faktiskt läser den här då och då vill jag ursäkta mig med att det händer så mycket nu. Både bra och tråkiga saker, men hur som helst så känns det inte som om tiden räcker till riktigt. Det är en irriterande känsla.

Sedan sist har jag i korta drag, vart i Stockholm och träffat gamla och nya vänner, vart ute en del på sköna utekvällar, tränat lite mindre än vanligt på grund av att jag haft ont i knät pch pluggat en hel del. Och framför allt har jag hängt med flickan med musiksmaken. Det uppstod någon kortvarig kärlek där, tyvärr åkte hon till Argentina idag och kommer inte tillbaka förrän juni. Det är tråkigt, men jag tror att det här är något som fick upp mina positiva vätskor i hjärnan så det räcker en bra bit in i höst, vilket kan behövas för jävlar vad höst det har blivit.

Bonusinfo förresten, jag var och storhandlade idag och lyckades komma upp i den smått fantastiska siffran av 666 kronor. Jag log lite i smyg och den gamla hårdrockaren i mig blev alldeles lycklig.



Inga kommentarer: