onsdag, juli 19, 2006

Proevolution 5

Skit också, spelade hur illa som helst idag på Tv-spelskvällen hos Jonas. det hade kanske vart trevligare om jag inte vart på ett sånt aggresivt humör idag. Har sovit så lite sista tiden, alla kommer ju ut på msn när det är dags för mig att sova. Så jag har lyckats skälla ut chefen idag också. Han kom och klagade på de nya på jobbet att de klippte gräs för sakta, vilket inte alls är sant, så då fick jag lov att gå in på kontoret och skälla lite. Dumt att vara orättvis som chef.
Annars börjar tristessen på jobbet bli total nu, men det är bara nitton dagar kvar och helgerna har vart roliga hela sommaren.
Bergochdalbanan i sommar började med en väldigt oväntad uppförsbacke som tog mig upp till oväntade höjder, bra fart och en massa loopar. Men hon som drog upp det for till Spanien och så gick det ner till en sluttande backe utan direkta svängar eller oväntade händelser. Förrutom just helgerna som vart fantastiska. Stockholm med Malin och senare Jocke. Askersund, som faktiskt kunde vara en riktigt trevlig ort, med Helena om inte annat. Annars har Uppsala med Emma i början av sommaren och midsommar på Gräsö verkligen vart roliga partier med massor av pirr, så alltsomallt så har resan i sommar ändå hållt en ganska bra nivå, men med tråkiga transportsträckor emellan.
Förra helgen var det Arvika, kanske den bästa gången någonsin. Kände inte lika många längre, börjar ju bli lite gammal för att åka dit, men vädret och framförallt resesällskapet var mycket bra. Mycket bra konserter och ett och annat pirr.
Nu ska jag försöka komma från datorn och sova lite. jag behöver min beauty sleep för att bli lite trevlig igen. Beskriver sommaren lite utförligare senare för er som inte vet vad som hänt. Sov gott barn.

Inga kommentarer: