tisdag, juli 18, 2006

början är slutet är början

Min bergochdalbana har vart väldigt intensiv ett tag nu. Under 2005/2006 har en massa hänt och manodeprissiviteten har varit väldigt markant. Den här sidan kommer delvis vara reflektioner av alla svängar, loopar, toppar och dalar i bergochdalbanan som är mitt psyke. Men också lite dagbok, pepp och reflektioner över hur saker är.
Just nu är jag ganska irriterad över Israels övergrepp på Libanon och Palestina och kommer att skriva om det snart. Övergreppen på civila palestinier och libaneser är absolut det värsta men att facsiststaten lyckas ställa in min resa i höst till Libanon och Syrien gör inte saken bättre.
Är också lite irriterad över att man inte drömmer lika mycket när man är vuxen. Men det kanske får bli ett senare ämne.
Anyway, första inlägget blir inte längre än såhär. Klockan är mycket och jag måste lägga mig, det är jobb imorgon. Kyrkogården kallar på mig.

Inga kommentarer: