onsdag, juli 26, 2006

nedför

Idag har vart en sån där skitdag. När allting störtar utför utan att jag kontrollerar det. Vet inte varför riktigt, den sista tiden har allt vart ganska bra och mina tankar har vart på ställen som gjort mig glad, möjligheter eller saker som hänt som bara gjort mig glad. Men idag har vart en sådan dag när varje låt på radion handlat om det som gick snett i mitt ganska nyligen avslutade förhållande. Låtar om kärlek har vart om det vi kunde haft, låtar om att göra slut har handlat om oss, de som handlat om att vara ute och parta eller träffa någon ny har lett mina tankar till vad hon gör nu. Dum dag, önskar att den riktigt aldrig någonsin hänt. Ska skriva lite om Helén sen, men en dag som vart bättre.
Ikväll hade jag värsta samtalet med mamma om hur läget med mig är, har nog aldrig berättat det för henne, men det ar ganska skönt ochtrevligt att göra det någon gång. Kanske hon förstår vem jag är nu, hoppas det. En dag ska jag förstå vem hon är, men inte än. Ska leva med min bild av henne ett tag till.
Ska strax iväg och kolla å Cat 5 med Jonas och Erik, kul att något händer här. Och dom tjejerna där är ju ganska söta också. Hoppas att den här skitdagen får en bra avslutning.

Sov gott barn.

Inga kommentarer: