lördag, augusti 12, 2006

Update 20060812

Ok, nu var det ett tag sedan jag skrev. Åkte till paris förra fredagen och kom hem natten till torsdag. Det var hur bra som helst. Jag och Helena promenerade omkring och såg en massa sevärdheter, kollade i affärer och pratade om livets mysterier. Två huvudinslag var att ligga i parker och läsa och att äta god mat på kvällarna. Jag tänkte slänga upp lite bilder istället för att beskriva allt som hänt, en bild säger ju mer en tusen ord så att säga. Tack så mycket Helena, det var riktigt riktigt roligt!

Annars har det inte hänt så mycket. Jag och Helén hade en bodelning i torsdags där vi packade upp alla kartonger och saker som stått i pappas källare och tog det som var vårt och delade på resten. Det gick över förväntan bra och det var ganska trevligt att träffas och prata lite.

Igår, fredag, åkte jag,Stefan och Lisa till Uppsala för att lämna av en del grejer i lägenheten och träffa lite folk och hänga utanför reggaefestivalen som pågår här. Det var roligt, en del öl och en del röka resulterade i mycket skratt och en del vurpor.

Så den sista tiden har min bergochdalbana åkt åt lite olika håll men framförallt uppåt och läget känns faktiskt riktigt bra. Farten har precis kommit upp och tack vara en loop i Paris så är det strax dags att räcka upp händerna och skrika, weeeeeeeeee!

Inga kommentarer: