torsdag, augusti 03, 2006

bitter

Hmmm... Det här bloggandet har lett till om inte annat till en insikt som jag hopas kunna dra nytta av. Jag är en bitter jävel som ältar det förflutna till vanvett när jag egentligen inte har något att klaga på. Har det ju hur bra som helst med vänner, skola, boende, familj, möjligheter att träffa någon speciell osv. Så nu räcker det. Ska sluta vara bitter nu. Så det så.

För övrigt har jag idag spelat poker med Erik Apelmo, Jonas, Mathias och Emma. Vann sextio även om det kanske var sällskapet som var det viktiga så är det ju kul att vinna också.
Nio dagar kvar på jobbet, och i övermorgon såhärdags är jag i Paris. That´s right.

Sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

paris patrik! fatta hur underbar stad det ar, jag var dar 6 dagar, hade latt kunnat stanna dubbelt sa lange (aka tillbaka definitivt). hoppas du far en toppentid dar! jag lamnar amserdam idag, forsoker ta mig hemmat, vi ses om ett par veckor!