torsdag, augusti 03, 2006

till paris!

Imorgon klockan 1820 åker jag till Paris med Ryan (flygbolaget) från Nyköping. Ska bli hur skönt som helst att åka utomlands och göra lite annat ett tag. Planen hittills är mest att gå omkring i staden och känna in hur det skulle kunna vara och bo där, vilket jag funderar på i vår. Så mycket vin, promenader och kanake lite utgång. Bara för att få en känsla liksom.
Hoppas verkligen att Helena är där och tar emot mig på stationen som hon ska vara också. Annars kommer jag vara totalt vilsen med min väska i hand och spana misstänksamt på alla som ser en aning asiatiska ut. Så var där Helena!

2 kommentarer:

Wally sa...

have a good one! själv ska jag till den svenska hufvudstaden, men det vet du ju.

Anonym sa...

Hej Patrik! Det var kanske inte igår du...men du får ha det trevligt i Paris, denna alldeles underbart vackra stad, och sen får du maila och berätta om ditt liv mera på min mail! Vore trevligt. Kram från Karolina BdM