tisdag, januari 02, 2007

---

Länge har jag varit rädd för mina tankar. Har ofta låtit bli att ge utrymme för att tänka dom alls. Satt på datorn på att visa serier jag sett tiotals gånger när jag ska sova och så vidare. Men den sista tiden när tankarna bara flygit sig på har de ofta handlat om framtiden. Om alla de saker som kommer att få mig att må bra då. Jag vet inte vilka de är, men de kommer att komma, det har de gjort förrut. Och jag blir lite lycklig då. Lugn i mig själv. Detta har fått följden att jag har lättare att se alla saker som är bra här och nu.
Så om jag ska göra något nytt i år är det att låta mig tänka, våga. Och sen får resten komma som det kommer!

Ska fixa en sammanfattning av året som vart lite senare, om någon vill läsa!

2 kommentarer:

Wally sa...

Det blir ett bra år Pat. Ha ett bra London.

Anonym sa...

Det är bra att våga.